Így kezdődött...

A barátaim unszolására, és mert elvileg felkérést is kaptam rá, ezentúl megpróbálom sorokba önteni a "kritikámat" minden előadásról, amit láttam. Ha már van olyan év is, amikor cca. 130 előadást látok, valami "haszna" is legyen.

Igazából eddig azért nem vágtam bele, mert meg vagyok győződve róla, h nehéz dolgom lesz.
Ugyanis azon túl, hogy eleddig nem fedeztem még fel magamban a tollforgató vénát, az sem mondható el rólam, hogy túlontúl kritikus szellemiséggel lennék megáldva, legalábbis az előadásokat illetően. Mindig felmerül bennem egy-egy szerintem "gyengébb darab" kapcsán, h lehet, hogy csak én nem voltam elég befogadó hangulatban, valamint, h mégis mennyit dogozhattak ezzel, mennyi energiát fektettek bele.. én meg leblamáljam?

Most viszont nemsokára itt az új év, új élet, legalábbis új próbálkozások... valamit most már igazán csinálni kéne, szóval belevágok.
Az is lehet, hogy inkább szubjektív élményeket olvashattok itt, mint objektív kritikára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése