2010. november 28. 19:30 Stúdió „K” – Téboly Thébában



Azt kell, hogy mondjam, hogy ez az előadás annyira nem tetszett. Ne értsetek félre, ügyesek voltak a színészek, ráadásul a szívem egyik csücske a Stúdió K és csapata, de sztem a rendezési koncepció gyenge volt. Azt, hogy nem nyerte el osztatlan tetszésem a témaválasztásra nem foghatjuk, hisz a görög mitológiát kimondottam szeretem. Fodor Tamás (akinek színészi alakításai előtt le a kalappal) most Dionüszosz és az őt istenként el nem ismerő Thébaiak történetét dolgozta fel, akiken tanítási célzattal véres bosszút áll.

Valahogy nekem az előadás nem volt kerek, vártam a felfutását, de csak nem jött. Közben az egészet végigkísérő zaj (kopogás, dolbolás és csörömpölés) kimondottan sok volt. Mikor elkezdődött, arra gondoltam, hogy okés, mindjárt abba hagyják, utána jobb lesz, de végül csak a darabbal együtt ért véget. Mondjuk az, hogy ez annyira zavart, lehet annak is köszönhető, h előadás előtt a büfében megittunk egy pohár bort, amitől egy kicsikét el is pilledtünk.

Minden esetre véleményem szerint sokkal többet ki lehetett volna hozni a darabból, pláne ilyen színészekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése